lørdag den 13. april 2013

Altså... må vi komme ud nu?


Endelig har jeg fået mit hønsehus hjem! 

I marts måned, da jeg skrev mit blog-indlæg om mine hønsedrømme, fik jeg en besked fra en gammel bekendt, som ønskede at donere et mindre beløb, så jeg kunne realisere mine drømme om at få høns.

Det mindre beløb, var dog et så stort beløb, at jeg følte mig helt ydmyg, og selvfølgelig også enormt taknemmelig. De penge brugte jeg til at købe dette hønsehus, og her skal de sgu få det godt, de små puttehøns! 

Tusind tak Frederik :) 




Her kommer lige en række smukke billeder fra haven i sidste uge, taget en tåget morgen omkring kl. 7.00




Lyset kan desværre slet ikke gengives her på billederne. Det sælsomme lys, dugperlerne på alle overflader og det drømmeagtige skær gav mig følelsen af at have mit eget Narnia.




Det ser alt sammen noget nøgent ud nu, men snart vil jeg kunne se roser, sommerblomster, grønne blade, og en hønsegård der nede bag træerne.




Men nu kan der da ikke gå så lang tid til vi kan komme ud i haven og sætte planter ud?




Mine gladiolus er kommet fint op af jorden, men mine ranunkler er efterhånden noget triste at se på, fordi de skulle have været plantet ud for længe siden. De er for tynde og skrøbelige i stilkene... my bad, jeg har været for utålmodig med at se noget grønt omkring mig... nu må vi se om de holder til de kommer ud at stå.

Så, kom nu forår! Kom nu de varme vinde fra Sahara...

4 kommentarer:

  1. For en fortryllende have du har, Stella!

    SvarSlet
  2. Det ser dejligt ud, det hønsehus! Glæder mig til at se nogle høns flytte ind i det ;-)

    Velbekommen, og tak for at vi må følge dig på tæt hold i din have :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for mit hønsehus :D jeg har det næsten som om det er mig selv der skal flytte ind i det! Men... det er ikke min størrelse..

      Jeg er bare glad for at du synes min have er interessant nok at følge. :)

      Slet